Filharmonia Krakowska
Instytucja kultury województwa małopolskiego
A- A A+
Szukaj

Menu

Miejsca zostały obecnie zablokowane na czas rezerwacji.
Sprzedaż biletów

Regulamin rezerwacji i sprzedaży biletów w Filharmonii Krakowskiej plik do pobrania.


Sprzedaż biletów lub odbiór biletów na wydarzenia organizowane przez Filharmonię Krakowską prowadzone są w kasie biletowej:

Kasa biletowa otwarta jest w gmachu Filharmonii przy ul. Zwierzynieckiej 1 lub w miejscu koncertu (poza gmachem FK) na godzinę przed wydarzeniem.

email: kasa@filharmonia.krakow.pl

tel. +48 506 625 430



RODZAJE PŁATNOŚCI ZA BILETY

Gotówka - płatność za bilety gotówką jest możliwa osobiście w Kasie Filharmonii w godzinach otwarcia.

Karta płatnicza - płatność za bilety kartą płatniczą jest możliwa osobiście w Kasie Filharmonii w godzinach otwarcia. Jeżeli koncert organizowany przez Filharmonię odbywa się poza siedzibą Instytucji, płatność za bilety możliwa jest tylko gotówką.

Przelew - płatności za bilety na koncerty organizowane przez Filharmonię można dokonać przelewem na konto Filharmonii Krakowskiej:

PKO BP S.A. I O Kraków
06 1020 2892 0000 5402 0554 4962


W tytule przelewu należy wpisać numer rezerwacji oraz datę koncertu.

Internet - istnieje możliwość kupienia biletów na koncerty organizowane przez Filharmonię przez stonę internetową Filharmonii. Aby dokonać zakupu biletu należy wybrać datę i koncert w kalendarzu repertuarowym i wybrać opcję "kup bilet".

Bilet zakupiony przez stronę internetową można wydrukować samemu (tzw. bilet domowy), ściągnąć na telefon komórkowy lub odebrać w Kasie Biletowej.

W przypadku wystawienia faktury za bilety zakupione przez internet prosimy o kontakt pod adresem:


kasa@filharmonia.krakow.pl


ODBIÓR BILETÓW

Za zarezerwowane bilety należy zapłacić do dnia wyznaczonego przez pracownika Organizacji Widowni. Po upływie terminu płatności za zarezerwowane bilety, rezerwacja zostaje anulowana.

Odbiór biletów opłaconych przelewem bądź zakupionych przez stronę internetową może nastąpić w dniu koncertu najpóźniej 30 min. przed wydarzeniem.


ZWROT BILETÓW I REKLAMACJE


1. Bilety zakupione na wydarzenia organizowane przez Filharmonię podlegają zwrotowi TYLKO w przypadku odwołania koncertu lub zmiany repertuaru (w tym wykonawców). Podstawą do zwrotu należności za zakupiony bilet jest posiadanie ważnego biletu na koncert wraz z paragonem fiskalnym lub fakturą. Zwrot biletów następuje w Kasie Filharmonii lub przelewem.


2. W przypadku zakupu Abonamentu na koncerty w Filharmonii w sytuacji odwołania Koncertu abonamentowego Kupującemu przysługuje wyłącznie zwrot należności za odwołany koncert.


3. W przypadku odwołania Koncertu lub innego wydarzenia informacje na temat dokonywania zwrotu biletów oraz informacje na temat reklamacji będą udzielane przez Dział Promocji Filharmonii pod nr tel. +48 (12) 619 87 22 lub mailowo: widownia@filharmonia.krakow.pl


FAKTURA


1. Istnieje możliwość wystawienia faktury VAT dla firm, instytucji, szkół itp. płacących za bilety przelewem po otrzymaniu przelewu na konto Filharmonii oraz danych do faktury. Podstawą do wystawienia faktury VAT jest paragon fiskalny.


2. Istnieje możliwość wystawienia faktury VAT dla firm, instytucji, szkół itp. płacących za bilety kartą lub gotówką w Kasie Filharmonii, na życzenie klienta po otrzymaniu danych do faktury, w miesiącu, w którym zostały zakuione bilety. Podstawą do wystawienia faktury VAT jest paragon fiskalny.


3. Istnieje możliwość wystawienia faktury VAT dla klienta indywidualnego (osoba fizyczna) na życzenie klienta, po otrzymaniu danych do faktury. Faktura VAT może zostać wystawiona do trzech miesięcy od dnia zakupu biletów. Podstawą do wystawienia faktury VAT jest paragon fiskalny.


4. Dane do wystawienia faktury należy wysyłać na adres kasa@filharmonia.krakow.pl

5. Przed dokonaniem transakcji należy podać kasjerowi NIP.