- bilety Zwiń
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Drodzy Słuchacze,
pragnąc wynagrodzić Państwa stałość w wyborze Filharmonii Krakowskiej i częste uczestnictwo w naszych koncertach, proponujemy specjalnie przygotowaną KARTĘ MELOMANA, dzięki której przy zakupie szóstego biletu na koncert zapłacicie jedynie symboliczną kwotę 1 zł.
Kartę pobrać można w kasie biletowej w gmachu Filharmonii przy ul. Zwierzynieckiej 1 od środy, 18 stycznia 2023 roku.
Posiadaczem karty może być każdy po ukończeniu 18 roku życia. Karta jest imienna, należy ją przedstawić w momencie dokonywania zakupu lub w razie zakupu online - w dniu wydarzenia wraz z dowodem transakcji.
Regulamin korzystania z Karty Melomana Filharmonii im. Karola Szymanowskiego w Krakowie:
1. Karta Melomana to karta lojalnościowa przeznaczona dla wszystkich słuchaczy, kupujących bilety na koncerty Filharmonii im. Karola Szymanowskiego w Krakowie.
2. Karty wydawane są wszystkim chętnym osobom, które ukończyły 18 rok życia. Karty wydaje Kasa Filharmonii Krakowskiej. Do wydania karty nie jest konieczny zakup biletu na koncert.
3. Ilość kart wydawanych jest ograniczona. Karty wydawane są do ich wyczerpania.
4. Karta Melomana jest imienna. Posiadacz karty musi wpisać na karcie swoje imię
i nazwisko. Z Karty może korzystać tylko jej posiadacz. Karta jest ważna tylko
z wpisanym imieniem i nazwiskiem posiadacza.
5. Karta służy do zbierania pieczątek na specjalnie do tego przygotowanych polach. Można otrzymać tylko jedną pieczątkę za zakup biletów na dany koncert dla posiadacza karty. Posiadacz karty może otrzymać tylko jedną pieczątkę niezależnie od ilości zakupionych biletów na pojedyncze wydarzenie. Posiadacz karty w celu uzyskania pieczątki winien okazać kartę kasjerowi przy zakupie biletu. Daty koncertów będą wpisane na kartę przy pieczątce.
6. Pieczątka przysługuje za zakup biletów normalnych lub ulgowych w regularnych (nie promocyjnych) cenach na wszystkie koncerty organizowane przez Filharmonię
z wyłączeniem koncertów edukacyjnych i wydarzeń takich jak: Pomelody, Przygody Głosi, Bajki Muzyką Pisane, Wizyta w Filharmonii, Muzykoterapia.
7. Pieczątka przysługuje również za zakup biletów normalnych lub ulgowych w formie online na analogicznych zasadach, o których mowa w punktach 5 i 6. W celu uzyskania pieczątki właściciel karty powinien okazać ją kasjerowi wraz z dowodem zakupu biletu na koncert, nie później niż w dniu koncertu.
8. Pieczątka nie przysługuje za zakup abonamentu do Filharmonii.
9. Pieczątki nie przysługują również za koncerty, które nie są organizowane przez Filharmonię (tzw. wynajmy).
10. Po uzbieraniu na karcie pięciu pieczątek posiadacz karty jest uprawniony do zakupu biletu za 1 zł na następujące koncerty: symfoniczne, oratoryjne, chóralne, Musica Ars Amanda, koncerty kameralne, koncerty kameralnej sceny patriotycznej, Royal Opera Festival, Festiwal 4 Tradycji, Festiwal Szymanowski/Polska/Świat, Festiwal Muzyka Polska odNova.
11. Zakup biletu za 1 zł nie obowiązuje na koncerty specjalne oraz recitale mistrzowskie.
12. Po zakupie biletu za 1 zł karta traci ważność.
13. Bilety za 1 zł przysługują tylko w przypadku ich dostępności na dane wydarzenie.
14. Karta melomana jest ważna do 12 miesięcy od dnia przybicia pierwszej pieczątki.
15. Filharmonia Krakowska nie wystawia duplikatów wydanych kart.
16. Promocja trwa od dnia 18 stycznia 2023 do wyczerpania zapasu kart.
17. Szczegółowych informacji na temat karty udziela Dział Promocji Filharmonii Krakowskiej, tel. 12 619 87 22, 12 619 87 39.
18. Administratorem Państwa danych osobowych jest Filharmonia im. Karola Szymanowskiego w Krakowie adres: ul. Zwierzyniecka 1, telefon: +48 12 619 87 21, mail: fk@filharmonia.krakow.pl. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pod adresem pocztowym Administratora lub za pośrednictwem adresu e-mail: iod@filharmonia.krakow.pl Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu założenia i obsługi Karty Melomana na podstawie art. 6 ust. 1 lit b RODO. Posiadają Państwo prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych. Państwa dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. Podanie danych jest dobrowolne, lecz konieczne do zawarcia umowy. Państwa danych nie będą przekazywane do państw trzecich czy organizacji międzynarodowych.